torsdag 13 oktober 2011

TORSDAG

God morgon!! Bara jag och Thea vakna. Vi gör något busigt, vi äter frukost vid tvn. Det gör vi aaaaldrig här annars. Men nu har vi tänt ljus och tittar på Dora. Thea fick gröt och jag en balja starkt kaffe. Måste piggna till direkt känns det som. Segar jag ihop på morgonen finns risk att hela dagen blir seg. Max är ledig idag så vi ska mysa. Jag känner på mig att det kommer bli lite tjat för halv 4 ska han till en kompis och försök förklara för en 4-åring hur länge det är tills klockan är halv 4... När Max vaknar ska han få börja sin morgon i soffan. Jag hade tänkt gå på bandet till Pippi eller nåt han vill se. Han vill ändå inte äta frukost direkt ;-)
Hoppas ni får en bra dag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥