tisdag 22 november 2011

IKEABESÖK

Barnen åkte på sitt äventyr och vi tog en runda på Ikea. Det va nytta med nöje. Köpte kudde till mitt julöverdrag, blockljus, doftljus både i värmeljus och lite större ljus. Så kommer det lukta så juligt såååå :-) Imorn ska vi baka pepparkaksmuffins och ha julmusik och doftljus tända. Jasså att jag kommer va helt ur fas när jag ska på spinningen sen på kvällen... Komma från det här mysiga och lugna (förhoppningsvis) till världens mördarpass på spinningen. Hon som har det imorn är grym, en av de tre som är bäst!! Fast ganska tungt. Å svettigt värre.


Nya blockljus till adventsstaken. Ska ha siffror på hjärtanen med men så långt har jag inte kommit än...


Jag tillbringade en stund i en trappuppgång i eftermiddags... Väntade på kusinen som skulle komma hem för jag skulle hämta videokameran. Men så hämtade hon barn och sambon stod i duschen. När hon kom sa hon att dörren är ju öppen (jag brukar aldrig knacka förrens jag gått in hos folk) men där kände jag inte för att göra det för jag visste ju att kusin inte va hemma. Det kunde ju bli lite pinsamt om jag gått in för att dörren va öppen, så hade han kommit ut sen och inte haft en aning om att jag gått in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥