onsdag 9 november 2011

DRA I HANDBROMSEN!!

Eller nödbromsen eller va fan som helst... Jag måste det!! Jag stressar sönder. Jag har ringt farmor och avstyrt resan dit imorn, vi skulle hälsat på min farbror och hans familj men jag känner just nu att vi får hoppa det. Det kanske får bli till helgen. Idag har jag och mamma varit ute och gått en mil. Jag tog bilen till dagis och ställde den där tills sen. Men när vi kom hem så låg ju den andra nyckelknippan, med husnycklen, kvar i bilen så det va bara att hoppa upp på cyklen och hämta hem bilen. (VIRRIG!!) Så nu står cyklen där istället och får bli där. Mamma fick stå ute och frysa så länge, det är ju inte varmt när man är ute och inte rör sig. Nu har jag hunnit äta lite för jag ska hämta barnen och vi ska iväg till kompisar. Detta har vi skjutit på nu så det får bli av idag. Men bara en liten stund... För sen är det hem och bli klar sen ska jag till Osby på möte. När jag kommer hem därifrån ska jag bara kramas med barnen!!!!!!!! (Å Joppe) Å imorn ska vi inte göra ett skit efter skola/dagis!! Nu får det va bra. Huden tar ju stryk med av stressen och jag ha fått massa jävla utslag igen. Ibland är det bara som låt mig vara, jag tar kontakt med folk jag vill umgås med!! Alla kan inte slita och dra i en, endel tar mer energi än vad de ger. Om jag kunde gräva ner mig ett par veckor och återkomma när jag känner för det. Stänga av telefonen och skita i alla sms. Tänk om jag ändå hade haft jägarexamen, fy fan va avkopplande och bara lasta upp bössan på ryggen och sätta sig i skogen. Kanske får ta tag i det där ändå...
Den där fleecen jag har när jag jagar är bra!! Den värmer gott även inomhus när det är 25 grader ;-)

1 kommentar:

  1. Börja säga nej och varava ner lite!! Bara du själv som kan styra över det..

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥