fredag 18 november 2011

FREDAG

Gu va härligt, helgen står vid fötterna.
Jag är snart redo för att bege mig utåt. Det såg lite grått och trist ut men vad gör det? Lite luft är alltid skönt!! Jag ska ta med mig lille A och handla lite kompletteringsgrejer till ikväll. När sambon kommer hem ska jag bjuda honom på en liten förrätt och sen ska vi ut på en långpromenad innan middagen.

Jag är inne på att byta abonnemang men jag vet inte va jag ska haaaa. Alltid lika svårt!! Finns det ingen sida där man kan jämföra olika abonnemanger och företag? Eller ska de få göra om det jag har nu, till något riktigt bra. För om nån vecka går min bindningstid ut. Eller kontantkort är aktuellt? Fri surf hade varit bra iallafall... Jag får väl sätta mig och ringa runt annars. Jag är inte ute efter någon ny telefon men ringer jag runt finns det stor risk att jag faller för nån försäljare som har ett kanooooonerbjudande där mobilen ingår.....

2 kommentarer:

  1. Byt aldrig abonnemang utan att tänka innan det kan bli både fel och dyrt. Dessutom så går väl inte abonnemanget ut ännu? / C

    SvaraRadera
  2. Jo det går ut om 1,5 vecka :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥