onsdag 9 november 2011

MORS PÅ KVÄLLSKVISTEN




Det där mötet vi va på kändes lite...meningslöst... Men men, jag va hemma inom två timmar igen. Sen kom min kära vän A förbi på te och pepparkaka. Lite prat och kul att se henne :-)

Jag ser fram emot morgondagen!! Efter skola och dagis ska vi bara vara HEMMA!! Max undrade varför och jag svarade bara för att vi behöver det!! Vi ska mysa, spela spel och läsa böcker. Joppe jobbar på AW imorn så barnen ska få lägga sig lite tidigare och istället läser vi fler böcker. Imorn är temat lugn, haha. Massa ljus tända och mjukiskläder på!! Hoppas bara det blir så med ;-) Jag ska involvera barnen så mycket det går, matlagning och annat vi ska göra.


Nu blir det nån ruta choklad. Bron är på tvn men jag tror sängen väntar snart.

1 kommentar:

  1. Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥