fredag 25 november 2011

MYSKVÄLL MED VÄNNER

När dukningen va klar stod Max i fönstret och väntade på gästerna. Näääär kommer dom???

Mmm så mycket tjejsnack :-) Va skönt det va att bara sitta ner och prata om allt mellan himmel och jord, jag är så glad att ha en vän som du ♥ Det händer inte sååå ofta att vi bara sitter ner och pratar verkligen om lite av varje i livet, men nu lekte barnen och vi hade tid. Oftast träffas vi ju hela familjerna men idag va det bara mammor och barn. Det blev tacos när de kom sen fortsatte det med lite chips och godis. Tjejerna hoppade i badkaret, det va jag beredd på för de brukar vilja bada när de är här :-) Å de får dom så gääärna!!
Jag har nog sett mitt första Idol någonsin nu ikväll. Eller ja, så värst inne i det va jag ju inte men jag hörde/såg ju lite. Det märktes här när tröttheten började ta över, det blev lite tårar. Mina barn är absolut inga kvällsmänniskor!! Vännerna åkte hem runt 21.30 men det är för sent för mina kids men de går ju knappast och lägger sig om de har kompis här ;-) De vill gärna sova runt 20 senast 21. antar att jag får lite sovmorgon imorn. Max är iallafall duktig på det där med sova, det gillar han skarpt!! Vi är iallafall glada som har underbara vänner, som vi mer än gärna träffar!!  Love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥