tisdag 22 november 2011

NU FIXAS MIDDAG

Efter en liten energikrävande strid har vi nu lugn i huset. Barnen leker vetrinär och har stoppat gosedjur i kattburarna. De började på den leken igårkväll och leker riktigt bra tillsammans.
Max hjälpte mig nyss med maten. Vi ska ha kasslergratäng med ris. Så nu står maten i ugnen ett tag och jag ska fixa dukningen och lite sallad.
Den här kom på posten så ikväll när barnen sover ska den öppnas :-) Men innan dess ska barnen iväg på ett litet äventyr och vi ska på "möte" på Ikea.

1 kommentar:

  1. Hoppas du fick en mysig lässtund senare på kvällen! Längtar till den dagen då det börjar kännas lite meningsfullt att läsa dessa tidningar igen.....just nu är jag glad om jag orkar ta mig till brevlådan på dagarna:)

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥