lördag 17 december 2011

ROCKEFELLER

Usch och oj och aj mitt huvud... Jag vet inte om jag kan säga att jag är bakis men en hink vatten hade inte suttit fel!! Det blev ett par öl för mycket igår. Men all öl kom upp igen så vätskebalansen hade behövt återställas!! Jag fattar inte hur jag kunde bli så full för jag minns faktiskt inte ens när vi gick hem... Men det är nog den förbannade cigarettens fel. Fy fan, aldrig mer.

Iallafall innan vi hamnade på puben så va vi nere på och kollade på granen. Så nu har jag sett julbelysning, shit!!




Ingen dålig julgransbelysning ;-)



Myyyysigt!!


Inga små julgranskulor heller...


Granen på Rockefeller Center


Nedanför granen åktes det skridskor. Jäääääättelång kö för att komma dit!



Mussepigg, Mimmi, frihetsgudinnan, tomten med grön mask, smögubbe mm va ute så man kunde ta kort med dom. Inte fattade jag att de ville ha betalt för att bli fotograferade så nu när jag tog upp iphonen och skulle ta kort blev jag hejdad. Men jag smygfotade de med kameran ändå.



Deras snapsglas är lika stora som ett dricksglas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥