söndag 8 januari 2012

SUMMERING AV VECKANS TRÄNING

Jag har som rutin, sen förra våren, att ut och jogga 3 dagar i veckan. Jag är nöjd och tycker att jag hållt det ganska bra. Nu är det ju mer som en drog - jag vill/måste göra det!! Det är bara det att jag vill ut varannan dag, så denna veckan blev det 4ggr. Tänkte jag skulle haft helgen ledig och begett mig ut imorn. Men suget va för stort, jag gav mig ut i spåret innan idag och det va sååå skönt!! Det blir ingen träning imorn så det va ju bra att jag gav mig ut ändå ;-) Nu skriver jag upp i kalendern när jag joggar och hur långt. Så denna veckan har jag sprungit 3,7 mil. Det hade varit kul och sprungit något lopp, men det hade varit roligare att ha någon med sig. Min vän M joggar ju och tränar en del - du kanske vill hänga på? Min vän P började ju med att jogga, skrev hon idag - du kanske är sugen att hänga på? Det hade varit skoj!! Imornkväll åker barnen och är borta i två veckor, då ska jag masa mig till gymmet och testa det med.

4 kommentarer:

  1. Haha nä inte än iallafall, behöver nog springa ett tag till o få lite bättre flås. Men jag håller med man blir beroende av träning=) Jag ska ner till gymet i morrn, älskar det. Men väntar på den här jäkla simhallen som aldrig blir klar med, är så sugen på att simma. /P

    SvaraRadera
  2. Haha du är rolig Lotte! Du kommer inte få med mig på något lopp. Jag är alldeles för otränad, å så är det inget för mig.

    SvaraRadera
  3. Vårruset känns som en piss i havet, men om ni är sugna på en sån liten minirunda kan jag ställa upp ;-) Tjejmilen hade känts lite mer lagom. Eller göteborgsvarvet men det är ju över 2 mil väl?

    SvaraRadera
  4. drygt 21 km t o m :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥