tisdag 24 januari 2012

TISDAG

Morn morn, eller ja, eftermiddag är det ju rättare sagt. Satte mig med korten och tar jag lite och lite så ska jag väl vara klar nångång? Än så länge är jag på i somras när vi va på Gotland. Rätt kul att titta tillbaks på alla bilder. Vi är ju på Gotland vartannat år så i år vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Nere vid Hoburgsgubben har de målat en anka å stenarna.
Vi va på Vikingabyn och kastade stock, yxa och sköt pilbåge.
Vi va på Kneippbyn och tittade på Pippis föreställning.

När jag hämtat barnen ska vi ut och åka sopsäck i backen. Det gäller ju att nyttja snön så mycket vi kan nu när den är här. Sen ikväll är det föräldrarmöte så Joppes föräldrar kommer upp och passar barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥