onsdag 4 januari 2012

TRÄNINGSMÅL


Åh, det närmar sig - läggdags. Jag blir alldeles försoffad av att va inne en hel dag. Av förklarliga skäl har vi hållt oss inne idag och haft en filmdag. Vi har sett Håkan Bråkan, Astrid Lindgrens Jul, Solsidan och så lite x-box på det. Jag masade mig upp på löpbandet och sprang i 30 minuter. Men när sambon kom hem kände jag mig helt försoffad och slö. Så jag tog på mig träningskläderna, tog med dottern och granntjejen ut på en joggingrunda. De cyklade och vi alla fick äntligen lite friskluft. Jag va bara tvungen att komma ut en sväng. Jag har som mål att springa 3 mil i veckan och än så länge är jag på 1,9. Men löpning 3ggr i veckan ska det bli. Minst. Det har ju varit så de sista månaderna och det har funkat bra. Jag sorterade klart i garderoben idag, men kan inte säga att jag har fått mer plats, hur mkt jag än slängde... Det kanske va det att allt fick plats att hängas upp och inte ligga i högar under... Men ett hus med mycket garderober i skulle ju inte sitta fel. Här går ju inte få in fler garderober iallafall. Ne, nu ska jag få lite kli på foten, dricka ingefärste och se klart Lyxfällan. Lägga mig i tid för att vara pigg och glad imorn :-) Då ska vi (förhoppningsvis) iväg och träffa fina vänner.

 Ingen föds elak - man väljer själv den man vill vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥