söndag 5 februari 2012

JAG BLEV FIRAD IDAG MED ♥

Jag bjöd in min vän A och barnen idag, för vi hade så mycket tårta över så den behövdes ätas upp. + sockerbullar och kärleksmums. Så i eftermiddags kom de och så hade de presenter med sig!! Det va absolut inte därför jag bjöd hit de, men hon hade i o för sig sagt innan att hon köpt något till mig.
Choklaaaaaad, som Max tyckte jag skulle dela med mig av :-)
En jättefin orkidé, hon vet allt vad jag älskar den där vännen ♥
En jättesöt kruka till blomman. Å fjärilen med, nu har jag en fjäril till varje orkidé i köket.

Tårtan blev nästintill uppäten och kakorna med. Skönt!! Vi avfrostade frysen innan idag så nu är där väldigt gott om plats + välsorterat. Hälften av köttet är älgfärs och älgstek. Vi vet precis vad vi ska bjuda vännerna på om två veckor ;-)
Max har byggt ihop sin brandstation och alla brandbilarna som står i garaget. Jag vet vad han kommer leka med imorn efter dagis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥