torsdag 9 februari 2012

TORSDAG KVÄLL

Jag har krupit ner i soffan, gjorde varm chokladmjölk och skorpor. Klabbe är trött efter dagen, långa promenader + att han håller koll på kisarna ;-)

Jag hoppade upp på löpbandet och körde ett pass som Olga, tränaren i Biggest Loser, lagt ut i sin blogg. Men efter det passet körde jag lite tyngre och tuffare själv. En minut i lutning och en i plant + att hastigheten höjs efter två minuter.

Imorn är det redan fredag, hur fort går det egentligen? Joppe jobbar på AW ikväll och imorn ska han ner där på fest. Jag tror jag ska beställa hem Thaimat och bara njuta. Det kan ju bli att jag får fara runt på dagen och fixa, så det kan vara skönt att pusta ut innan jobb igen. Nu ska jag krypa ner i sängen istället :-) Lääääsa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥