tisdag 20 mars 2012

KÖPT PÅ MIG KORTUTRYMME☺

Hur trött får man bli?

Dagens träning blev ben och sen 15 intervaller x 1minut vardera på det. Sen skulle jag ut och gå med Klabbe men han är ju bara fööör lat!! Han va inne och hämtade Max flodhäst sen va han nöjd....

Jag köpte på mig mer utrymme för korten så nu kan jag lägga upp bilder igen☺ Annars hade det ju blivit för tråkigt...

Idag har jag suttit en del i telefon och jag måste ge en stor ros till pappas sambo. Hon hjälper mig mkt och ger lite pushar i rätt riktning. Hon tycker det syns så väl på mig att jag är ledsen å tycker att jag ska gå till kuratorn igen. Jag funderar... Borde väl egentligen men så ska jag ta steget och ringa med... Jag va nere och solade innan för att iallafall få lite färg i ansiktet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥