lördag 17 mars 2012

LÖRDAG - DAGS FÖR TRÄNING♥

Träningskläderna åkte på så fort jag steg upp☺

Joppe och barnen åkte hem tills Joppes föräldrar så fort barnen vaknade. De skulle dit och äta frukost och umgås, allt för jag skulle få sova någon timme extra☺ Så gulligt. Men kan jag sova? Grannens barn brukar ju aaaaalltid sova så länge och vara morgontrött, men inte idag. Hon hoppade som en galning och sånt hörs jätteväl i vårt sovrum. Men jag fattar inte varför för vårt sovrum ligger i andra änden. Men nu är det tyst där inne...

Jag ska ta och köra ett styrkepass och sen intervaller på det. Sen kan gott familjen komma hem igen, jag saknar ju dom!! Men jag tror allt jag hinner gå en runda med hunden med. Det kan han behöva, han blir allt försoffad annars. Men igår rusade Max och grannpojken med honom som galningar så då va han heeelt slut stackarn☺ Men konditionen behövs ju hållas uppe på djuret, speciellt om han ska orka jaga i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥