måndag 12 mars 2012

SE DET POSITIVT!!

Hej hopp. Jaha, då sitter jag här och är lite sur över att jag redan varit vaken en timme... Vid det här daxet ska jag ju sova!! Men nedå, det började redan efter jag sovit en halvtimme, sen har jag varit uppe med jämna mellanrum. Så jag har sovit 4 timmar och varit uppe 3ggr på den tiden. Jaja, bara att se det positivt, jag får ju utnyttja soooolen mer ☺ Jag ska ut på min löprunda och jag hinner piggna till på massa starkt kaffe innan dess. I lördags cyklade jag ju ner till kalaset för att få lite mer dagsljus så idag ska jag jogga/springa ner de 8km och hämta cyklen och sen cykla hem. Det blir min träning idag så då ska benen få jobba.

Åh, igår bet någon sönder min laddare till iPhonen. Det va en tand rakt igenom sladden. Tur jag hade en laddare till ☺
Jag nämner inget namn på den lille gnagaren men denna någon är rätt söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥