onsdag 18 april 2012

I VALET OCH KVALET

Nu har jag registrerat mig på en annan bloggsida, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men börjar jag skriva där så tänker jag faktiskt inte skriva här vilken sida det gäller. Det finns de som läser här som jag inte tycker behöver läsa, för kan de inte höra av sig i vanliga fall så behöver de inte kolla här bara för att veta va jag hittar på och hur jag mår! Därför har det blivit väldigt skralt med inlägg senaste tiden och inget privat och sånt. Är inte speciellt sugen på att lägga ut bilder heller. Det har nästan varit så jag försökt tråka ut er så endel ska försvinna här ifrån...

Men vi får se, jag har redan fixat en ny blogg men ska se hur jag gör. Har inte börjat skriva där ännu ändå.

Men nu ska jag börja städa innan jag ska till vårdcentralen. Jag har dragit på den här VC-tiden lääänge nu för jag har anat hur det kan bli, men nu är det bättre tidpunkt isåfall. Hua, aningens nervös börjar jag bli!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår dig verkligen Lotte! Du ska göra som du själv tycker känns bäst! Ibland undrar jag också vilka som läser min rader, det är inte så många som lämna en kommentar, vet att de finns där! ;-) ha ha ha!
    Sköt om dig! Hoppas att det går bra på VC!
    Kram på dig!

    Cheers

    SvaraRadera
  2. Men du!! jag läser här så ofta jag hinner sitta ner vid datorn i lugn och ro. Gör det bara för att jag vill ha koll på vad du hittar på ;) Hoppas att det inte gör något och att jag får följa med dig till din nya sida, fast vi nästan aldrig hörs av och typ aldig ses.. Kram Malle

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥