tisdag 8 maj 2012

FRITIDSHEMMENS DAG

Idag har det firats på fritids, det har varit Fritidshemmens dag. Barnen hade basar så föräldrarna var välkomna och handla. Pengarna går till någon resa har jag för mig. Tror Thea sa något om att de ska åka tåg. Å då fick vi ju lov att sponsra så barnen fick faktiskt köpa det de ville. Det kostade ju knappt någonting ändå.
Det här kom vi hem med. 3 paket gräddkolor (riktigt goda, smakar nästan som knäck), badsalt, massagefår, armband och ett rabarberblad i betong eller vad det är. Jag träffade pappa tidigare under dagen så han skickade pengar till barnen så de skulle köpa något, så två av de här sakerna ska han få.
Jag ångrar ju att vi inte köpte två såna här blad. Det hade ju varit jättefint och satt ute på soldäcket som ett fågelbad.
Vem vill inte ha ett uppiggande bad☺
Armbandet hann jag bara få en suddig bild på innan det försvann...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥