onsdag 8 augusti 2012

DAGS ATT TA STYGN

Ställde klockan och gick upp och körde lite MiniBootCamp på morgonkvisten. Alldeles strax ska jag hämta Max på förskolan och så ska vi åka och ta bort hans stygn. När jag lämnat honom igen ska jag själv till vårdcentralen och sen hoppas jag att jag hinner hem en sväng innan det är dags för tandläkaren.

Tandläkaren ringde igår och sa de hade återbud om jag ville komma. "VA? Ska jag komma igen???" sa jag bara. Då svarade hon Oj, skrämde jag dig nu, du va här i januari 2011... Hoppsan, så längesen...

Nepp, tandläkaren är jag inte det minsta rädd för - bara doktorer!! Å det blir värre och värre. Jag va ju inte med när Max först limmade såret och sen fick in och sy ändå. Det va det första Max sa till doktorn när han kom in "Vet du varför min mamma inte är här?".
Max är desto modigare, sydde utan att ens ta bedövning..... Snacka om att känna sig som en usel mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥