torsdag 18 oktober 2012

DEN DÄR FASADEN

Jag sms'a kusinen att lika gärna som att sitta hemma i soffan och amma då kan hon sitta i min soffa och amma. + att hålla mig sällskap när jag far runt här som ett yrväder och städar. Jodå, hon kommer. Då far dammsugaren fram och tar bort de värsta tussarna, jag kan ju inte fördärva min fasad.... Jag dom brukar ha det städat 99% av gångerna det kommer nån så måste jag ju ta bort de värsta ändå innan hon kommer och då VET hon ju att jag städar. Å förmodligen hur det ser ut innan det är klart med... För säkerligen ser det likadant ut hos dom timmarna innan städningen är klar! Jaja, jag är knäpp och det står jag för! Så nu är det bara att fortsätta. När hon kommer lär jag ju ändå ursäkta mig och säga att jag är svettig och du får ta det som det ser ut....

Jag har kastar ut glas och burkar och mattor. Vem ligger bland skiten om inte Sambo? Skit ska skit ha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥