måndag 8 oktober 2012

DET BLEV EN TJUR TILL SIST

Vilken hääääärlig dag det har varit! Skönt väder och härlig stämning :-) Det har varit lite folk som slutat i jaktlaget och jag kan väl inte säga annat att det va rätt skönt... Inget gnäll och ett härligt glatt gäng va det som samlades imorse!!

I första drevet såg jag 3 älgar, har aldrig lyckats se älgar när jag driver annars. Ha ju fullt sjå att kolla på kompassen och vart jag sätter fötterna. Men idag såg jag dom! Sen va det dött till sista drevet. Pang. Där fick en skånepåg sin första älg! En fin tjur och han va stolt som en tupp. Å jag tyckte det va jättekul för honom!

Sen hämtade jag hem barnen och nu är det middag på gång. Spagetti och köttfärssås står på menyn idag. Sen är det mera mys och förberedelser inför imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥