fredag 5 oktober 2012

FRÅN GÄSP TILL TRÄNING

Från det jag vaknade och någon timme framöver gäspade jag konstant. Trodde inte jag skulle orka nånting idag. Meningen va ju att jag skulle sprungit 1 mil idag men jag oooorkade inte!! Men så tog jag fram en celsius och drack upp den, spottade och fräste en del för jag gillar inte det, men det hjälper ju uppenbarligen!
Jag tog och satte ihop ett intervallpass och körde både på bandet och så hoppade jag hopprep ute. Kollade på Olgas blogg och såg ett pass där och så gjorde jag ett eget. Så det blev 70 minuters träning och nu är det vila som gäller - hela helgen!
(Ignorera godispåsarna på hyllan!!)
 
Det blir en dusch, proteinshake, mat, gå en liiiten runda med hunden, städa och sen soffan! Ska läsa en stund hade jag tänkt. Jag påbörjade städningen igår så det går rätt fort idag ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥