torsdag 17 januari 2013

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG....

.... FÖR DET ÄR LINUS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA
GRATTIS ÄLSKLING♥♥♥
 
Idag fyller alltså Linus år och vi får fira honom här imorn. Det är lite för långt att köra ner i eftermiddag då det tar 1,5 timme att köra och Thea har skola imorn...
Max är hemma idag för förskolan är stängd och jag har förvarnat honom att idag åker musiken på och det är städdag! Nedå, något ska vi väl hitta på, om inte annat ska vi ut och åka lite pulka, han och jag☺ Men det ska storstädas med....

2 kommentarer:

  1. Hej! Halkade in på din blogg via Englas. Eftersom jag själv bara har sovit 2h inatt (förkyld själv och febrig 7 månaders...) så kände jag igen mig;) Så förvånad jag blev när jag då såg min gamla elev på ett av korten!! Vad roligt! Kul att ni dessutom har hans störtats intresse gemensamt. Du får hälsa honom grattis från hans svenskfröken:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det va ju kul att det va nån du kände igen :-) Jag ska hälsa honom!!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥