torsdag 14 februari 2013

STANNA UPP OCH ANDAS LIIITE

Ah, idag kom en rykande färsk Mama, jag vet vad jag ska göra ikväll!!
Morgonen började i lite smått kaos och fortsatte i samma bana ungefär... Dessa hundar är ju för roliga, de är ju som barn - fast mina barn har aldrig varit i fönstret och tagit ur en blomma ur krukan för att sen äta upp blomman! Å jag som har för mig att orkidéer är giftiga!? Sen låg de utslagna av trötthet och sambo satt och spanade in busarna.

Idag blev det en timmes träning som avslutades med 10 intervaller på bandet. Sen blev det keso och apelsin och efter det en tallrik sallad.

Nu ska jag strax hämta hem mina två busfrö så hoppas jag på en lugn alla-hjärtansdag-eftermiddag :-) De ska få en liten överraskning ikväll.







1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥