tisdag 26 mars 2013

BEHOV AV FLER BARN?

Det ser ju ut att bli lika fint väder idag som det va igår☺ Igår va vi ute och njöt av solen på förmiddagen, grejade lite på baksidan.
Nu väntar vi bara på att det ska bli liiite varmare så jag kan hänga in vinterjackorna. Jag är ju så frusen av mig så det lär dröja ett tag till....
Sen kom våffelgästerna och Max är snabb på att hålla bebisen. Han är verkligen bebiskär♥ Han sa för någon vecka sedan att han tycker vi behöver lite fler barn, iallafall en bebis till... Om vi fixade det på kvällen så skulle han titta på magen sen på morgonen sa han. Mmm men sååå fort går det ju inte sa jag till honom. Men, det har ju gått en hel natt!!!
När jag rastade hundarna va barnen på lekplatsen.
Det är alltid lika kul att följa med på rundan när de finns pausplatser☺
En till som alltid ska med på rundan är Diesel! På kvällarna går hon inte in om hon inte fått följa med på nattarundan först. Så i regel kommer först hundarna sen vi och sen katten♥
 
Jag funderar på om jag ska ta några intervaller på bandet innan vi får besök. Eller får jag göra det ikväll... Det är ett frisörbesök bokat ikväll med för lilla damen. Max klippte sig förra veckan och han är riktigt tuff när vi lägger gelé i hans hår. Nej, först är det en svängom med dammsugaren innan kusinen kommer med alla sina barn☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥