tisdag 30 april 2013

FIXAT BRÖLLOPSKLÄDER

Idag va vi iväg, jag och L, vi va i Karlshamn och fick världens hjälp av snälla A som plockade fram kläning efter klänning. Tro jag provade 10st. Det kändes verkligen jättebra att ha en tjej som hjälpte oss som vi vet vem det är! Jag fick ärliga svar om vad som passade/inte passade och jag kunde säga precis vad jag tyckte tillbaka haha.
Den här klänningen är från Cream men passade inte riktigt mig. Ser ju ut som ett lakan... Men själva klänningen är jättefin!
Jag hade den riktiga kameran med mig också men den fiskade vi aldrig upp....
Denna klänningen är riktigt fin! (Fanns i svart med men det fick jag inte gifta mig i haha)
Nja, jag ska inte gifta mig i jeans eller converse heller☺ Å inte i någon av dessa klänningarna.
Vi tog en paus och jag hängde undan en klänning jag skulle ha, vi skulle bara öka parkeringsavgiften och fika först. Åt en god räkmacka. Sen började jag ju tveka på klänningen, jag är ingen klänningstjej och det spelar inte så stor roll vilken jag tar jag kommer ju aldrig använda den igen! Men nu är den köpt och den kommer passa till ett bröllop vid vattnet. När jag väl va i butiken igen fick de leta fram en skjorta till Linus som skulle passa till klänningen. Så nu är hans med fixat! Jag skickade mms till honom så han fick välja vilket han ville ha☺ Theas kläder hittade jag med i Karlshamn och hon kommer bli både söt och tuff!! Det är bara Max kvar men vi vet vad han ska ha, vi ska bara hitta det med.
 
Jag ringde guldaffären med och min ring är klar!! Den jag fick av farmor, så jag hoppas vi hinner hämta ut innan vi åker iväg ikväll♥ + att mitt paket med schampo och balsam kom, jihooo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥