torsdag 18 april 2013

TIDIG MORGON - TRÄNAT!


Sambo tycker det är mysigt att gosa in i sig i täcket om mornarna♥
 
Tjolahopp! Idag steg jag upp samtidigt som Linus, så mysigt att sitta och dricka kaffe ihop och prata lite innan dagen drar igång. Fast jag måste ju erkänna att jag steg upp SÅ tidigt bara för att hinna med min träning. Jag har gått 60 min på bandet och sprungit 10 intervaller. Om en timme ska jag möta upp lillebror sen ska jag käka lunch med en kompis, vi har äntligen fått ihop en tid för sen lär hon ha fullt upp när bebisen kikat ut☺
 
Dags för frukost och dusch!

3 kommentarer:

  1. bra jobbat! Lätt att stanna kvar i sängen liiite till de där mornarna :-)

    Och grattis, så kl att du blir faster!!

    KRAM

    Ida,Nike & lilla Juni

    SvaraRadera
  2. HUr duktig är inte du då!! Heja dig!

    SvaraRadera
  3. Nja, det är inte brorsan som ska ha barn, det är en kompis ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥