onsdag 15 maj 2013

NU ÄR VIGSELPLATSEN HITTAD!!

Igår eftermiddag hälsade jag på min vän och hennes lilla W, åh så gudomligt söt hon är!! Skrattar och bubblar☺
När Linus kom hem åkte vi ut till skogen, vi hade ju inte hittat platsen där vigseln ska hållas till bara sagt vart vi vill ha den på ett ungefär. Så igår hittade vi den♥

Sååå fint på våren, jag älskar den här vägen för där är så vackert!
Vi va vid sjön och Jäger hann knappt se vattnet förrens han fick spel, vill bada nuuuuuuu!!!
Vi vill ju bo på landet, helst vid vattnet, men jag tror inte det hade gått för då hade vi väl aldrig fått se hunden. Han hade gjort allt för att slita sig lös och simma!! Han simmar fort och gärna långt!
Så himla härligt att njuta av solen innan den försvann. 
Vi stortrivs här ute i skogen!! Men på denna platsen har vi inte varit förut♥

Åh, jag hade en dröm innan jag vaknade - hoppas den är sann☺ Återstår att se så småningom haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥