onsdag 29 maj 2013

RÄDSLA

Usch, jag är ju sjukligt rädd för doktorer och sjukhus och allt som har det minsta lilla med sjuksköterskor att göra! Gissa om jag fick panik och skräck innan idag! Jag ringde ju först vårdcentralen för det känns som om jag har två kilo cement som ligger som en mössa och trycker. Men blodtrycket är bra! = Avvakta och se. Sen skulle jag ringa ett annat (värre) samtal och där va det telefontid, minuterna innan jag kunde ringa va hemska, jag kallsvettades, hyperventilerade, hjärtat slog som fan och efter det samtalet.....blev jag inte ett dugg klokare... Jag vet iaf att jag ska vila och inte ut och springa på ett par dagar!! Blir det värre eller att det inte går om får jag åka in på fredag *****DÅ KOMMER JAG SPY AV RÄDSLA*****

2 kommentarer:

  1. Men vännen, du ska inte vara rädd. Lätt att säga jag vet... men tänk att du får hjälp! Du klarar det
    kramen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥