onsdag 31 juli 2013

VAR SAK PÅ SIN PLATS

Idag har jag röjt här hemma, storstädning på hög nivå! Men jag har mycket kvar så jag har att göra imorn med☺ Jag tycker det är ganska skönt och gå runt och pula och ställa iordning och rensa. Presenterna ska komma på rätt plats och jag behöver köpa lite förvaringslådor så jag kan få upp lite gammalt på vinden och inte ha allt framme!

Igår va vi bjudna på grillat hos vänner, Herr B är grym på sina biffar, ja, allt han tar sig an blir ju gott! Ikväll blev vi med bortbjudna så det ska bli trevligt☺

Jag ska låta maten smälta lite grann en ska jag ut och springa en runda.

1 kommentar:

  1. I've been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. Personally, if all site owners and bloggers made good content as you did, the net will be a lot more useful than ever before.

    Feel free to visit my web page; Phenylethylamine hcl Banned substance

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥