onsdag 21 augusti 2013

BARA JAG VAKEN...

Gaaaaah, ligger här sömnlös och inte det minsta trött.... Jag har varit vaken en timme och det är inte så länge tills Linus klocka ringer och då går jag med upp. Dricker kaffe och käkar ägg för att sen ut och springa. 
Igår kom mina kort.... Det va så många så jag fick hämta de i en säck på maxi.
På kvällen va vi ute vid Höö naturreservat och gick en sväng. Jag har aldrig varit där innan och tycker inte det va något speciellt. Men alltid skönt att gå i skogen :-) Men Taxåsklint är finare!!

Det märks att det är kyligare ute nu. Jag gick runt och frös igår så jag stod i duschen 4(!!) gånger i jättevarmt vatten. Enda gången jag va varm va när jag klippte gräset och va ute och gick. Min termostat i kroppen är inte som den borde....
Nehe, dags att försöka sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥