torsdag 15 augusti 2013

FRUKOST, LEK OCH LÖPNING


Gooood morgon☺ Frukostdax här och omelett är inte dumt!! Idag ska Thea ha kompis här hela dagen och ikväll ska vi titta på hus☺ Vi ska inom en sväng till mamma med. Å så har jag lovat Max att få baka något, han är helt tokig i att baka och greja i köket.
Igår hade Max kompis och vi va uppe vid lekplatsen.
Jag pensionerade mina gamla löparskor igår och invigde de nya. Passade på mellan regnskurarna. Jag hade sån jävla grym huvudvärk igår eftermiddag/kväll så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, bara väntade på att Linus skulle komma hem från jobbet (han jobbade över några timmar) så jag kunde få ge mig ut! Lite frisk luft, musik i öronen, bara masa mig framåt, sååå skönt!! Å sen sov jag gott med!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥