onsdag 18 september 2013

DET LILLA HELVETET....

Lilla Diesel som älskar att ligga och sova ute i buskarna♥
Goa Jäger som bara vill finnas till. Han och Diesel är likadana, vi finns och vi älskar våran matte/husse och helst skulle det va bara vi och dom, inga andra djur!
Den här - han går just nu under namnet Det lilla helvetet! Gggrrrrr behöver inte säga mer men han är ett Monster! Men söt....
Här är Sambo och han går mest runt och piper...
 
Jag frågade Linus hur länge en hund lever.... Jaja, snart har vi hundgård och den ska vara 100% rymningssäker!
 
Igår hann jag en flyttlåda och ett par säckar kläder sen va jag tvungen att lägga mig. Huvudet sprängde och jag mådde illa. Tog en alvedon innan föräldrarmötet så jag pallrade mig iväg.
När jag kom hem stod maten på bordet, Linus hade gjort kålpudding♥ Det är ju såååå gott!!!
.
Nu ska jag åka till Barkhult till en vän och hämta upp äppel, de har massor så jag vet vad jag ska göra ikväll☺ Sen ska jag till pappa och hämta flyttkartonger och sen till farmor och hjälpa henne. Ikväll ska jag va taxi, Linus och chefen ska på kräftskiva. Å däremellan försöka tömma skåpen med alla finglas och julservisen, längtar till jul♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥