lördag 7 september 2013

FREDAGKVÄLL MED VÄNNER, POLERA BIL OCH PACKAR

Fredagskvällen tillbringade vi ute och M och O med några vänner. Trevligt! O's lakritsshots va ju inte så dumma!!
M satt och flätade mitt hår, finns det något skönare än när någon pillar i ens hår? Jo, det skulle vara kli på ryggen isåfall ;-kr
Så här ser det ut i hallen just nu. Jag packar och sorterar. Allt gås igenom och läggs rätt - var sak på sin plats!

Brorsan och hans familj åkte just hem. De tog min bil med sig för den erbjöd han sig att polera :-) Han är så snäll så!! Å så hade de köpt en matta till Thea med döskalle på så jag gissar på att någon är överlycklig på måndag!

Jag ska fortsätta fixa här nu medans Linus fixar i trädgården :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥