måndag 2 september 2013

INREDNING I VÅRT MYSRUM

Nu har jag surfat runt en bra stund, kollar inredning och jag fastnade hos Borett där finns ju huuur mkt fint som helst!! Vi kommer ju bo i ett rejält hus med över 3m till tak så småprylar kommer ju se dumt ut... Jag ska börja spåna lite och idag tänker jag mig inredning till mysrummet nere. Det är stort och har öppen spis.
Kandelaber 150 cm matt vit
Kandelaber 150 cm matt vit

Jag har länge spanat på kandelaber och denna är 150 cm hög och hade passat bra. Vi ska göra ett "mysrum" nere (tv-rum uppe) så den hade passat in bra där.
Stjärna Stående Vit
Stjärna Stående Vit

Den här stjärnan i trä hade jag velat ha i ett av mina djupa fönster. Fönsterna är ju 40-50 cm djupa så det hade varit fint♥
Glasvas lilla hurricane 25 c
Glasvas lilla hurricane 25 c

Jag är ju väldigt mycket för ljus så det ska jag gödsla med☺
Avlastningsbord
Avlastningsbord

Detta bordet är ju jättesnyggt!! Tänk avlastningsbord med en stor orkidé och en massa ljus på☺
Phalaenopsis
Phalaenopsis

Jag är ju inte mycket för oäkta blommor men den här hade fått kunna stå på avlastningsbordet ;-)
Ljuslykta stor på fot h 55 d
Ljuslykta stor på fot h 55 d

Ett par sådan
Tomte vit 71 cm
Tomte vit 71 cm

Jag som fullkomligt äääälskar julen vill ha denna ursöta tomte i ett fönster!! Hur söt? Det finns två olika sorters tomtar i denna storlek.a här hade fått stå jämte orkideén!! Åh, så snyggt!!
VIGGO Star black/met 70x250
VIGGO Star black/met 70x250

Hur snygg? Den hade jag velat ha!!!! Lång och snygg matta hade passat perfekt!
Vedhämtare Vit
Vedhämtare Vit

En liten korg att förvara veden i jämte spisen.
Poster Keep Calm
Poster Keep Calm

Tavla Happiness 140x40x2,5 S
Tavla Happiness 140x40x2,5 S

Tavla Fjäder
Tavla Fjäder

Snygga tavlor! Jag har svårt att hitta snygga saker att ha på väggarna så jag fastnar ju alltid för ljuslyktor som kan sättas upp, men dessa tavlorna är fina.
Pläd Fleece Rosa 130x170 cm
Pläd Fleece Rosa 130x170 cm

Kudde vit/grå & -tecken
Kudde vit/grå & -tecken

Kuddfodral med stjärna
Kuddfodral med stjärna

Kuddfodral Branch
Kuddfodral Branch

Kudde med stjärnor
Kudde med stjärnor

Kudde grå/vit
Kudde grå/vit

Soffan hade jag dränkt i fina kuddar. Det ska se mysigt och inbjudande ut.

Sen ska jag hitta snygga gardiner med, ska sätta de från taket och ner och jämte fönsterna så de inte täcker ljuset. Det va riktigt inspirerande att kika runt. Jag vann ett presentkort på smycken en gång på Borett så då va jag nere i butiken i Kristianstad, det finns såååå mycket snyggt och jag skulle kunna gå runt en hel dag. Jag köpte mina ljusstakar jag har i köket där. De kommer passa in i köksfönstret sen med☺

1 kommentar:

  1. Tjusiga grejer, där kunde man nog ruinerat sig ganska fort :S

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥