onsdag 18 september 2013

SKÄMMER BORT...









Gokväll alla, här är jag gräsänka ikväll. Jag skjussade Linus och hans chef på kräftskiva så jag ska slänga mig i soffan och bara läsa. Tror nog att chokladasken kommer fram med☺
Maister fick följa med till farmor och blev bortskämd till max!!!! Här äter han winenerbröd..... Han klagade inte, slukade den i ett nafs☺
Åååå, jooooo, visst skulle han ha lite godis med!!


När jag kom hem blev jag sugen på att springa en runda. På med kläderna och iväg, men åååååh, jävla höft alltså! Jag haltade iväg och kom 6km sen fick jag gå. Måttligt glad!
 
Nepp, nu väntar soffan och ett gäng tidningar jag fick med mig hem från farmor. Sen ska jag försöka hålla mig vaken tills grabbarna vill hem igen☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥