fredag 13 september 2013

TRÄNING, ÄCKLIG MAT OCH EN DEL ATT FIXA



Johodå jag kämpade på med min runda imorse och sen fortsatte jag med situps, squats och armhävningar fast armhävningarna va inte roliga.... Jag är alldeles för svag i armarna!!
Detta blev lunchen. Hade lågkalorinudlar hemma och sen hittade jag något jag trodde va tacokrydda men vi hade visst köpt fel så det va något vegetariskt så det passade perfekt som "färs". Men jag köper det aldrig mer!! Ne det va ingen god mat!! Höll på att spy efter hälften....
 
Undra varför inläggen under kom i omvänd ordning... Jaja, kunde inte fixa till det iaf.
 
Nu ringde kommunen och de hade fixat skolskjuss till barnen även om de tyckte vi skulle byta vecka med barnen.... + att de egentligen tillhör en annan skola när vi bor där ute.
Åh, måste göra en adressändring med (fixat!), å skaffa husförsäkring, å ändra eon. Det är en del att tänka på☺
Jag har iallafal beställt hem en doppresent till mitt blivande gudbarn. Måste bara hitta något till de andra 3 med☺
 
Nehe, nu ska tvätten upp innan jag cyklar till banken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥