onsdag 23 oktober 2013

ROSA, SKYTTE OCH LITE LÖPNING








I köket går tonerna lite åt det rosa hållet, ingen som protesterar så jag smyger in lite mer detaljer ibland☺
Här är tyst och tomt men jag ska snart ut och springa en runda. Jag har fortfarande träningsvärk men den börjar lätta och jag kan nästan sätta mig på huk utan att grimasera☺ Jag ska ut på en skogsrunda och hoppas på lite intervaller med. Annars har jag inga planer för dagen vilket är gryyymt skönt! Men jag vet att det bara swichar till så ska jag ut till bussen och hämta hem mina små älsklingar♥ Jo just det, ikväll är det Idrottsskolan och det är skytte, det ser Thea fram emot!!
Madde fick massage av Max när hon va här. Lillkillen är duktig på det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥