fredag 15 november 2013

DET SÅG FÖR ROLIGT UT!

Hahahahaha, jag beställde en badrumsmatta som jag trodde va större!!! Vårt badrum är ganska stort så jag skulle ha en stooor matta tänkte jag! Den är bara att packa ner igen och skicka tillbaka☺
Jag ska ju till Ullared snart och där ska jag bara kolla efter inredning, julklappar och julsaker denna gången.
Igår åkte mögelostar fram, jag ääälskar det! Den vita är ju allra godast. Det får bli ett fredagsmys snart, massa goda ostar.

Inatt sov jag 11 timmar men fortfarande ont i huvud och hals så det blir inget gym idag :-( Meeeen Malin kommer till mig efter jobbet så går vi en runda istället☺ Vi måste prata ifatt oss lite! Innan dess tror jag kusinen kommer förbi. Men nu blir det frukost/lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥