fredag 1 november 2013

FREDAG I NYSTÄDAT HUS I VÄNTAN PÅ NATTGÄSTER

God morgon god morgon, eller ja... så god den kan vara! Blev just förbannad för hunden/hundarna har ätit upp en sko för Thea.... Tur det va ett par som hon inte använder så jag vet faktiskt inte varför de stod framme. Igår körde vi storstädning här för ikväll får vi nattgäster☺ God mat och dryck och trevligt sällskap står på menyn och förhoppningsvis något spel kanske ;-)
 Hittade lite bilder från förra helgen som jag kan bjuda på☺ Vi va ju ute i skogen på gis/rådjursjakt och lek.
 Det är bra när fantasin flödar!
Jag ska ut på en pw nu, blandat med jogging tror jag allt. I eftermiddag ska jag hämta hem en tvättmaskin och bebisgosa liiite. Bebis och bebis, hon är ju ingen bebis längre :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥