fredag 29 november 2013

HÅRET OCH NYA GLASÖGONEN

Ligger däst i soffan... Asså, jag va ju och klippte mitt hår typ 1 decimeter igår... Men det syns ju inte! Jag blev supernöjd med klippningen men jag trodde nog det skulle bli kortare... Shit the same, det ser mycket friskare ut och lättare att reda ut! Jag ska gno in lite olivolja innan jag duschar sen, men bara i topparna! Jag tycker jag alltid är så noga med mitt hår och frisören berömmer det alltid, men ändå blir det helt katastrof vintertid!
Å mina nya glasögon! De har jag inte visat än... Det är de glasögonen som jag vann från Bruuns Bazaar. De är ju bättre än mina andra för att ögat är större och jag ser mer i dom, men de är aningens stora och kasar ner så jag får putta upp de hela tiden. Alla modellerna va stora så dessa passade ändå bäst. Men det tar ett tag att vänja sig vid stora glasögon ändå... Jag kan inte glömma mina D&G ännu, jag som skulle sparat de bågarna och bara bytt glasen.... Jädrans hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥