onsdag 13 november 2013

IDAG HAR JAG VARIT IVÄG






Idag har jag varit hos farmor och Pepsi. Det första jag gjorde va att klippa klorna på den lille rackaren sen ville han knappt kelas längre☺ Annars kastar han sig vid fötterna och vill ha kel på magen!
Åt farmors hemmagjorda kåldolmar och det är ju sååå gott! Hon skämmer bort Linus med och skickar med en matlåda till honom varje gång jag är där. Men han blir såklart jätteglad☺


Sen va jag borta hos pappas sambo en sväng, drack kaffe och tjabbade lite. Terry är ju så busig och mysig och rusade sina rundor♥ Sen svängde jag inom pappas jobb och hämtade bilkudde som vi glömde när Thea sov över. Så nu väntar jag på Linus ska komma hem, ikväll ska vi bädda ner oss och lösa korsord som jag fick av farmor. Vi är ju som två pensionärer haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥