onsdag 6 november 2013

INVIGNINGSRABATT

Mäh, fattar inte varför det inte går att scrolla ner när jag lagt in en film..... Likadant varje gång, för mig iallafall, för er med? Men... nu funkar det nog!
Idag har barnen kompisar med sig hem efter skolan, perfekt när det är Idrottsskolan på kvällen, då lastar vi in alla barn i bilen sen skjussar jag hem de påvägen☺ Idag är jag ledig och jag ska dammsuga, det är mitt måste idag, sen ska jag bädda ner mig i soffan med mama, jag har inte ens hunnit läsa den förra än så vi får se om den med öppnas idag ;-)

På fredag invigs nya barnavdelningen på KappAhl (bara i Älmhult så vitt jag vet) så då är det 20% på alla barnkläder, godis och ballonger till alla barn. Det är ju perfekt att fynda lite om barnens garderob behövs fyllas på lite☺ Gäller bara på fredag 8/11.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥