torsdag 14 november 2013

JAG HÅLLER TUMMARNA!


Godmorgon, hoppas ni är piggare än jag☺ Låg vaken mellan 2 och 5 inatt... Å jag tror att jag kommer ligga raklång lagom till helgen. Började få ont i kroppen igår så där influensaliknande men jag håller tummarna på att det inte blir något av det! Jag skulle ju springa en runda och åka till gymmet imorn, vi får se hur det blir med det... Jag har ont i halsen med så nu blir det först en kopp ingefärste och sen en balja kaffe! Men tänk att det redan är torsdag, veckorna går ju sjuuukt fort! De går nästan fortare de veckorna inte barnen är här, tur det☺
Började morgonen med att tvätta håret, jag tycker verkligen inte om det! Det tar ju en hel dag innan det torkar känns det som. Å nu är jag inne på att klippa av det minst 1 decimeter. Jag börjar bli riktigt trött på trasslet. Det växer ändå så fort så snart är det långt igen isåfall. Nja, ska fundera lite till☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥