fredag 8 november 2013

KÄRLEK OCH MARDRÖMMAR

Fredagmorgon och helt underbart väder♥ Kan man bli annat än lycklig? Här hemma är vi lite extra lyckliga just nu bara för att.

Igårkväll vaknade bägge barnen (olika tider) med mardrömmar, den ena vaknar och kom ner jätteledsen, den andra sätter sig upp och skakar och är okontaktbar, hatar när det händer! Det går inte väcka eller lägga sig i. Jag höll bara om och pussade. Efter en stund tittade h*n på mig och sa "mamma, tack för att du lugnade ner mig". Imorse innan klockan ringde kom bägge barnen ner och kröp intill oss, så jäkla mysigt. MIna barn har ju aldrig kommit och sovit i min säng på nätterna, men på mornarna kryper de gärna ner men det är inte ofta det händer det heller.

Ikväll ska Max på fredagsmys hos sin kompis och sova över där. Thea ska ha fredagsmys med oss, hon vill spela spel så det ska vi göra♥ Men idag när jag jobbat klart ska barnen få ansiktsmålning och så ska det köpas farsdagspresenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥