söndag 17 november 2013

SÅ NÄRA OCH ÄNDÅ SÅG JAG INTE....

Igår på Greve-jakten va det riktigt kul. Det hände endel och jag såg lite djur i skogen. Där finns lite mer vilt än här ;-) Jag och Jäger är ett bra team! Å i de jävligaste björnbärssnåren är det vi ska leta. I sista drevet och absolut sista biten började han skälla grovt framför mig. Jag fattade direkt att där fanns gris! Men Jäger är inte direkt överförtjust i grisarna så snabbt anslöt sig två till, så vi va tre st och 4 hundar som härjade i snåren. Hundarna gav sig inte och rätt som det va flög det ut tre grisar :-) Jag blev ju så till mig att jag tappade balansen och satte mig ner och sen såg jag skytten lyfte bössan och jag flög upp med händerna för öronen sen va grisarna borta och jag fick inte ens se de hahahaha. De va ca 5 meter framför mig och jag missade dom!!!!! Men fick se döda grisar iaf ;-)
Det blev 7 eller 8 vilt så det va kul! När vi körde hem blev det ett stopp vid McD, gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥