torsdag 7 november 2013

SPÖKEN OCH JAG HINNER INTE MED I DAGARNA

Det känns väääldigt avlägset med vårblommor ute just nu! Men lite snö hade jag inte tackat nej till☺
 
Igårkväll var våra "vänner" på besök igen, de gick i trappan haha. Annars hälsar de på väldigt sporadiskt, sist va ju när de ryckte i källardörren.
 
Igår va det idrottsskolan och idag är det föräldrarmöte, de ska visa film på barnen när de är i skolan, det kan bli lite spännande☺ Helt sjukt att det är fredag imorn sen är det smockfullt från imornbitti och i helgen och vips så är det måndag igen. Vi ska på Gåsamiddag i helgen och det kan bli intressant, jag har aldrig ätit det innan vad jag vet/kan komma ihåg. Men är man gift med en skåning så är det bara att följa traditionerna♥ Det trillar in nya grejer i kalendern hela tiden men jag önskar mig en tom vecka snart. Jag hinner inte med, snart är det ju 2014 liksom..... Å då kommer det en ny liten knodd i vänskapsgänget, så kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥