söndag 12 januari 2014

DET VA DEN VECKAN...

Hej hej, vilken vecka! Den började knäppt, ingen ork i kroppen och jag bröt ihop på jobbet - in och hämtade sömnpiller och åkte hem. När jag kom hem kom en vän över med fika och jag fick prata av mig. Vänner kom över dagen efter med och hade fika med sig.
Sen har det varit sjukhus med undersökning och blodprover, ska dit imorn igen för mer blodprover + till vanliga vårdcentralen. Det gillas inte! 
Vi va i stan på bio och det gillades desto mer! Den filmen vill jag se igen :-) Det har blivit Mc Donalds, Max och pizza - inte så bra, men nu kan det bara bli bättre!! 
Idag har det städats och vi va hos vänner. Jag har fixat lite med födelsedagspresenter till Linus. 
Det har blivit många powerwalks men så fort förkylningen kan försvinna (fy fan va långdraget) så blir det intervaller och löpning!
Å det kom ju snö innan idag, härligt! Hoppas det kommer mer inatt så det är vitt imornbitti. Ne, nu ska vi strax krypa till kojs....ska bara göra slut på mina liv i candy crusch först....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥