söndag 2 februari 2014

FÖDELSEDAGSFIRANDE

Tjabba tjena hallå. Här har jag varit ute på den dagliga rundan och idag tog jag med Thea på snowracern, jag trodde fan jag skulle dö i den ena backen. Det snurrade i huvudet jag orkar inte, jag orkar inte, det går inte, jag dör. Men jag tittade upp och tänkte istället jag klarar det, jag kan, jag ska fan ha en fast röv! 
 Men jag va heeeelt slut när vi kom hem!
Igår firade vi min födelsedag ett par dagar i förväg, barnen är ju inte här när jag fyller så vi tog det igår istället. De kom insmygande och sjöng och hade kaffe och paket med sig♥
 Jag fick bla en värmefilt som barnen mös ner sig under. Den kommer användas flitigt! Min andra present ska jag inviga strax. På kvällen kom Familjen F förbi på fika och trevligt sällskap☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥