fredag 14 februari 2014

MARYKAY MAKEUP

 Titta så gulligt, imorse när jag körde igenom byn så hängde det röda hjärtan i träden vid gatan♥
Jag va inne hos min kusin för vi hade makeup med en från MaryKay. Först fick jag en chock för jag tyckte det framhävde rynkorna runt ögonen och sen när vi la ögonskugga såg det ju ut som jag fått blåtiror. Men jag suddade lite och så "gick det över".
Kusinen med världens goaste lille sjukling♥
Aaaaaningens suddig kanske? Jo, men bara lite smått va☺

Jag köpte en mask och ska köpa en grej till för nu ska jag ha bort alla mina porer!!! Men jag blev nöjd med sminkningen till slut, det blev bara lite ljust på korten...

Nu ska jag göra lite mat till alla barn här, de ska på disko ikväll så de är aningens förväntansfulla☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥